Saç Bakım Rutinimm


Merhaba arkadaşlar,

Bugün size haftada bir yaptığım bazen aksattığım saç bakımımdan bahsedeceğim.

Yağlardan pek hoşlanmayan bir insanım. Ama sürekli saçlarımı da ısıya maruz bıraktığım için bir şeyler yapmam gerektiğini anladım. Çok fazla yağı birbirine karıştırmıyorum.





Sol baştan ;
*Hamadı Healing Serum
*Hindistan Cevizi Yağı 
*Yves Rocher Hair Repair Oil






Öncelikle benim saç derimi kurtaran hayatımda kullandığım bir ürünün kısa sürede faydasını gördüğüm biricik hamadi saç ve cilt serumu. 

İşe gittiğim zamanlarda saçımda stresten oluşan kepeklenme ve pullanma oluştu. Bende çareyi eczanede saç analizi yaptırmakta buldum. Bana iki şampuan yanında bu yağı verdi. Her banyodan sonra saç diplerime masaj yaparak yedirdim. Saçlarım yağlanmadı. 1 hafta içerisinde saçımdaki pullanma hafifledi. 1 ayda ise tamamen yok oldu.

Ben arkasını tamamen okumamıştım. Sonra bi inceleyeyim dedim. Yüzdeki kızarıklıklara ve egzamaya da iyi geliyormuş. Bende sivilcem geçtikten sonra oluşan kızarıklıklardan sonra ufacık bir parça uyguladım yüzüme. Sabah kalktığımda gerçekten azaldığını gördüm.

Harika bir saç ve cilt yağı. 2 sene önce 85 tl gibi bir fiyata almıştım. Alırken evet baya bir içime oturdu ama sonra gerçekten değer diye düşündüm.

Link burada bakmak isterseniz :)

http://www.dermoeczanem.com/hamadi-healing-serum-120-ml





Bir diğer caaanım bakım yağım hindistan cevizi yağı. Bende blog blog gezip ne işe yararmış bana bi sıkıntı verir mi diye araştırdım. Sonunda dayanamayıp aldım. İyiki de almışım. Kokusuna aşık oldum. Saçlarıma verdiği parlaklık ve güçlendirmesi de şahane. Bazen ellerime ve yüzüme uyguluyorum bu soğuk günlerde kupkuru olan cildime iyi geldi. Oda sıcaklığında katı halde elime aldığımda hemencik eriyor. Ben aktardan satın almıştım. Sanırım macro centerda da varmış. Bu ara herkesin dilinde bitince de ondan alırım artık. Aynı olduklarına eminim ama insan merak ediyor işte :)

Katı hali bu şekilde. Margarinimsi bir havası var.



Bir ara tğm bloggerların yana yakıla anlattığı yves rocher ın saç yapılandırıcı yağı. Ben her banyodan önce saç uçlarıma uyguluyorum.Gerçekten de güzel bir bakım yağı. Saçlarımın güçlendiğini hissettim. Tabii baya uzun süredir kullanıyorum. .Yaklaşık 1 sene önce almıştım bu yağı.

Ama dediğim gibi saç bakımı rutinimde üç yağı birden kullanıyorum. Önce hamadi yağı saç diplerime iyice yediriyorum. Daha sonra hindistan cevizi yağımı, ve yves rocherı karıştırıp, saç uçlarıma ve boylarıma uyguluyorum. En fazla 3 saat saçımda bekletiyorum. 
Banyoya girdiğimde ise ilk önce hemen su tutmuyorum saçlarıma. Önce az bir şampuan alıp saçlarımı hafifçe şampuanlıyorum ve sonra klasik saç yıkama işlemine başlıyorum. 

Eğer sizinde bana eklemek istediğiniz güzel saç bakım ürünleri ya da saçları daha hızlı bir şekilde uzatacak formülleriniz  varsa seve seve okurum. 

Okuduğunuz için teşekkür ederim. 
Sevgiler.
Zirems.














4 yorum:

  1. Şu hindistan cevisi yapını denemeyen en son ben kalır mıyım dünyada acaba? Gidişatım onu gösteriyor. Gördüğüm yerde atlamam lazım üstüne. :) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. sağol kuzucuğumm :) dün faydalarını okudum şimdi evdeki herkese zorla birer kaşık yediriyorum düşün :D al sen en azından el kremi gibi kullan vallahi güzel bak :))

    YanıtlaSil
  3. Ben de Yves Rocher yağını kullanıyorum cokk memnunum canım hindistan cevizi yağınıda denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Mutlaka denemelisin kuzum hatta sadece sac degil cilt icin bile oyle guzelki anlatamam sana gece yatmadan ellerine ayaklarina sür bak muhtesem :)

    YanıtlaSil

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler