Prozinc Sampuan



Herkese yeniden merhaba. Bu ara iyi bir performans gösteriyorum kendi
adıma. Umarım aynı şekilde devam edebilirim.

Bu yazıyı büyük bir heves ve heyecanla yazıyorum. Çünkü bu 
şampuan resmen benim saçımın hayatını kurtardı.
Belki saçları şu an benim 5 sene önceki hali 
gibi olanlar vardır.

Öncelikle saçımın 5 sene önceki halinden bahsedeyim. Aşırı kepekli
yani öyle böyle değil fazlasıyla kepekli. Uzaması durmuş kup kuru cansız 
bir haldeydi. Aslında bana 3 adet şampuan vermişlerdi.
Ama onlar sorunum geçene kadar kullanılacaktı.

İlki sali cade isimli yine prozinc bünyesinde olan bir şampuan.
Bu daha çok aşırı kepeklenme, kabuklanma, saçta kaşınmaktan
dolayı oluşan bir şampuan.
Eczacım bana bunu 3 yıkamada bir kullanmamı söylemişti.
Şuraya linkini bırakıyorum bakmak isteyen olursa diye.


Bu arada minik bir bilgi kokusu feciii. 
Ama saçımın o halini geçirmek için değdi.

Diğer şampuan ise şu an onu ne için verdiğini hatırlamıyorum ama ismini 
vereyim o da farmona'nın bir şampuanıydı.

Şimdi gelelim benim canım şampuanıma. Resmen 5 senedir kullanıyorum
ve uzun süre kullanmama rağmen her hangi bir şey olmadı. 

Arada başka şampuanlar kullanarak saçımı yinede prozince küstürmemeye çalıştım.

Bende 2 çeşidi var benim saçlarım için olan e vitaminli yani kuru saçlar için olan.





İçerisindeki çinko protein saçtaki kepeğin önlenmesinde
yardımcı olur. E vitamini sayesinde kuru kolay kırılan saçların
nemini geri kazandırmasını sağlar.

Günlik olarak kullanabilirsiniz. İçeriğinde paraben bulunmamakta.

Diğer bir çeşidi de normal ve yağlı saçlar için olan. 



Bu çeşidinde ise diğerinden farklı olarak piroctane olamine bulunuyor.
Bu da saçta yağ salgılanmasını düzenlemeye yardımcı olur. 
Annemin saçı yağlı olduğu için bunu kullanmakta ve o da benim kadar memnun. Ve ayrıca içerisindeki biotin sayesinde saçın sağlıklı bir 
şekilde uzamasını sağlar.

Yapısına gelecek olursak baya koyu kıvamlı bir şampuan. Yani fındık tanesi
büyüklüğünde almanız yeterli. Gerçi bu saç uzunluğunuza göre değişir.
Hatta ben bitmesine yakın içine az bir su koyarak diğer sipariş gelene kadar öyle idare ediyorum. Çünki hiç stoklama huyum yoktur :)

Saçları köpürttükten sonra biraz saçınızda bekletmeniz gerekiyor. İyice saç diplerinde etkisini göstermesi için. 

Eczanelerde satılan bir ürün. Ama ben online eczane ürünleri satılan yerleri 
tercih ediyorum. Fiyatı satılan yerlere göre 30-35 tl civarında ama 1 adet sampuan 2 ayda bazen 3 ayda bile anca bitiyor. Paket içeriği 300 ml.





Umarım yazım faydalı olmuştur. Muhakkak kepekli saçların şans vermesi 
gereken bir ürün. Eğer sizinde beğendiğiniz ürünler varsa bana 
önerirseniz çok sevinirim

Okuduğunuz için teşekkürler.

Zeyirems.







1 yorum:

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler