Yves Rocher Sensitive Vegetal Yüz Mist'i.



Merhaba blogseverler :)

Malum blog okuyan sayı çok az ama ben seviyorum okumayı ve fotoğraflara bakmayı. O yüzden 
tüm okuyanların gözlerine, yazanların da ellerine sağlık.

Gelelim bugunkü önceden alıp ama sonradan kıymete binen bir ürüne. Yazın başında cilt temizleyici
hediyemi almak için gitmiştim yves rocher'a onunla beraber çalışan arkadaşın
cildim için önerdiği bu güzel cilt suyuyla tanıştım.



İlk başlarda fazla kullanmadım hatta hiç kullanmadım ama  bir haftadır yüzümde oluşan kızarıklıklar 
ve kuruluk için gün de 3-4 kez kullanmaya başladım.
Gelelim cildimdeki değişiklige. Yüzüm eskiden bu havalarda çok gerilirdi 
kullandığımdan beri o gerginliği hissetmemeye başladım. Kızarıklıklarım ise daha iyi ama
tamamen geçmiş değiller. Belki uzun süre kullanımımda daha işe yarayabilir.




Parfümlü olmamasına rağmen çok hoş bir kokusu var sanırım içeriğindeki sarıtecan
özünden kaynaklı. 

Umarım aynı sıklıkta kullanırım ve bitenler yazımda tam anlamıyla cildimdeki etkilerinden bahsedebilirim. Eğer hassas bir cildiniz varsa kullanmanızı öneririm :)


Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Zeyirems :)

                                     

0 yorum:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler