Rival de Loop Yüz Temizleme Fırçası



Merhaba arkadaşlar. Bugün size bu aralar çook meşhur olan bu yüz temizleme fırçalarından biri olan rossmanlarda satılan rival de loop markasına ait olandan bahsedeceğim.

Yılbaşına bir hafta kala yapmış oldukları indirimden almıştım. Yanlış hatırlamıyorsam normal fiyatı 39,90 tl idi. Ben ise 27 tl ye almıştım. 




Böyle bir kutu içerisinde arkadaşlar. Saklaması da kolay görünüm olarakta güzel. İkişer adet fırçası var biri normal ciltler için bir diğeri de hassas ciltiler için. Ayrıca mağazalarda tek başlık olarakta satılıyor yedek uçları. 


Yukarıda görmüş olduğunuz fırçalar normal cilt için olanlar. Hassas olana göre daha kalın yapıya sahip kılları bulunmakta. Genelde annem kullanıyor bu fırçasını. Cildi karmadan yağlıya dönük. 


Bu da hassas ciltler için olan fırçası. Daha ince kıl yapısına sahip ve daha yumuşak. Benim cildim çok hassas hemen kızarır ama çok şükür bu fırça bir şey yapmadı. 


Eveet şimdi gelelim neler vaad ettiğine ve neler yaptığına. İlk aldığımda her gün kullandım. Kullandığım yüz temizleme köpüğümü yüzüme yaydım ve çok bastırmadan tüm yüzüme uyguladım. Ama en çok alın bölgeme. Malum orada yazdan kalma pütürlüklerim hala az da olsa durmaktaydı. 
3 gün içinde alnımın pürüzsüzleştiğini fark ettim. Oh be dedim sonunda geçti. Amaa bir de ne göreyim cildim zaten kuru. Tamam uyguladıktan sonra kremimi de sürüyorum. Yanaklarım pul pul olmuş. Dedim demek ki ben bunu her gün değil bir kaç gün ara verip uygulayayım. Şu an 3 günde bir yapıyorum. Çok şükür artık yanağımda pullanma yok. 

İnanın bana yüzünüzü keseleseniz böyle güzel parlamaz. Böyle sanki az önce hamamdan çıkmışımda gelmişim kızarıklığı var. Hani tüm ölü derilerden kurtulmuşçasına. 

Gerçekten iyi ki almışım dedim. 


Böyle minik bir şey. Her uygulamadan sonra bir güzel fırçaları tekrar köpükle yıkıyorum. Bir de makyajımı çıkarıyorum temizleme suyuyla, sonra yapıyorum. Fırçaya bi bakıyorsunuz fondoten orada. Yani gerçekten cildinizi arındırıyor. 

Sanırım sevgililer günü indiriminde bu arkadaşta indirime girer diye düşünüyorum. Eğer girmezse bile alın derim ben. Evet her gün kullanıma uygun değil malesef ama cildi yormayada gerek yok diye düşünüyorum. 




İlk aldığımda kullandığım piller hala bitmedi. Hem tasarrufluda bir arkadaş. 

İnşallah yazım açıklayıcı olmuştur. Benim unuttuğum yada sizin sormak istediğiniz birşey varsa 
eğer seve seve yanıtlarım. 

Sevgiyle kalın.

zeyirems



3 yorum:

  1. ayyy ben de mi alsam böyle bir şeye ihtiyacım var :)
    blogunu takibe aldım bana da beklerim sevgiler ^^
    tekboynuzlupanda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bence almalisin gercekten ise yariyor :) bende takibe alicam seni :)

    YanıtlaSil
  3. Bence almalisin gercekten ise yariyor :) bende takibe alicam seni :)

    YanıtlaSil

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler