Nuxe Huile Prodigieuse Kuru Yağ



Merhaba arkadaşlar, ilk ürün incelemem dibini görmüş olduğum bir ürün nuxe kuru yağ. Neden kuru yağ çünkü vıcık vıcık olan her şeyden nefret ederim. Cildim de tam tersine kupkuru. Neyse nuxe ürünlerinden epeyce kullandığım için dedim bu da eminim şahane bir üründür. Ve yanılmadım.




Böylede sevimli bir şişesi var kendisinin. Gelelim faydalarına. Vaatleri yüzünüzde ve saçlarınızda kullandığınız süre boyunca parlaklık canlılık vermesi. Öyle de oldu şahsen. Ben yüzüme geceleri yatmadan sürüyordum. Sabah kalktığımda yumuşacık, canlı bir cilde merhaba dedim. Saçlarımda ise saçlarımı düzleştirdikten sonra kullandım. Çok az bir miktarda ama. Ne kadar kuruda olsa öyle çok parıl parıl gezmek istemem şahsen. Az sürdüğümde gayet hoş bir parlaklık verdi. At kuyruğu yaptığımda uçlarına sürdüm. Şahane oldu benden size tavsiye. 



Kullanımı da çok rahat. Kolonya şişesinde bulunan tıpalardan var. Çok dökülmüyor yağ olduğu için yoğun. İki kere elinize pıt pıt yapıp yüzünüze yada vücudunuzda kuruluğundan şikayetçi olduğunuz yerlere sürün. Sürekli kullanımda farkı göreceksiniz. 


Ben ufak boyunu 50 ml olanı almıştım. Deneme amaçlı ama bir dahakine 100 ml olandan alırım. Çok çabuk biten bir üründe değil gayet baya bereketli.


Şişesi çok sevimli daha sonrada kullanabilirsiniz. Ben dermoeczanemden almıştım. İndirimdeydi. Şuan ne kadar bilmiyorum ama bu kış aylarında kullanacağınız harika bir ürün. İndirimdeyse bir de hiç kaçırmayın derim. 











0 yorum:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler