Wet and Wild Color Icon Allık



O kadar ara verdim, şimdi toparlamak lazım :) Eğer istikrar sağlarsam bu yaz kullandığım hem sevdiğim hem sevmediğim ürünlerden bahsedeceğim.
Belki güzel bir tatil yazısı bile paylaşabilirim. Bol tatil fotoğraflı :)

Kurban bayramı indiriminden aldığım wet and wild color icon allık. Renginin adı 
Apri-Cot in the Middle. Şahane bir tonu var. Böyle şeftalimsi ama tam şeftalide değil. Hafif parıltılı ama öyle gelinin kız kardeşi havasında da değil hani. 




Orta kalıcılıkta bir allık. İndirimden 11 TL'ye almıştım. 

Gün ışığında yüzümde duruşu ise böyle.



Buğday tenlilere gerçekten yakışan bir renk. Denemeden almıştım ama çok riskli bir renk değil en azından hangi rengin gidip gitmeyeceğini anlayabiliyorum.
Umarım bundan sonraki allığımı daha farklı bir renk alabilirim. Sizinde bana yakışacağını düşündüğünüz renkler varsa paylaşırsanız çok sevinirim.

Okuduğunuz için çok teşekkürler. 
Güzel anlar dilerim :)


2 yorum:

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler