Kalıcı Ruj mu arıyorsunuzz? İşte buradaaa Rimmel Provocalips!



Merhaba arkadaşlar, 

Bu akşam size harika bir kalıcı rujdan bahsedeceğim. Daha çok lipgloss gibi fakat sürüldüğünde hiçte öyle durmuyorlar. Ben sürekli dudağımı yiyen, yolan, parçalayan bir insanım eee tabi bu yüzden dudağıma sürdüğüm rujdan eser yok. 

Geçen sene watsons indiriminden almıştım. İlk önceliği tabi ki kırmızıya verdim :)








Sonra her indirime girdiğinde birer tane aldım. Ben çok beğendim. En beğendim kalıcı ruj diyemicem çünkü başka kalıcı ruj denemem olmadı.




Renkli olan katı düzgünce sürüp, bir dakika kadar bekledikten sonra şeffaf olan tarafı sürmelisiniz. Eğer ben mat dursun isterim derseniz boşverin sürmeyin şeffaf kısmı ama saatler sonra dudaklarınız çizgi çizgi olucak benden söylemesi. Zaten şeffaf kısımın amacı dudağı nemlendirmek aşırı bir parlaklık vermiyor. 


En son aldığım rengi de bu morumsu olan. Malum bu sene mor dudaklar pek moda. Benım tenim buğday. Şu görmüş olduğunuz renklerin hepsi bana gitti. Yalnız kırmızı olan fena. Kırmızı rujcular kaçırmayın derim :)




Eveeeet bunlarda swatchları en baştan başlarsak eğer sırasıyla 

*730 make your move
*200 I'll call you 
*230 kiss fatal 
*550 play with fire 

Yalnız isimleri pek manidar cuk oturmuş. Dediğim gibi çok dikkatli sürmeniz gerekiyor. Hatta önden mutlaka dudak kaleminizle çerçevenizi yapın. Hemen kuruduğu için sonra silerim gibi bir şansınızda yok. En ufak hatada tamamını çıkarmanız gerekiyor. 16 saat kalsa kalıcak olan bir ruj inanın bana mısın demiyor. Gün içerisinde yemeğimide yiyorum defalarca kahve de içsem su da içsem hiç bir yere kaçmıyor. Sakın tazeleyim demeyin. Kuruyan rujun üstüne sürerseniz felaket bir hal alıyor. Çıkarma şansınızda yalnızca waterproof makyaj ürünlerini çıkaran sularla temizleniyor. Ben garnierinkini kullanıyorum gayette memnunum. 


730 un dudağımda ki hali de bu arkadaşlar. Biraz pembe çıkmış sanıyorum ama renk tam olarak koyu bir nude renk. Telim de dudağımın arasından hello demiş yapçak birşey yok :))

İlk tel taktığımda tüm koyu renk ve kırmızı rujlarıma elveda demiştim ama 1,5 sene olduktan sonra başlarım teline kırmızılarımı özledim ben dedim. 

Yorumlarınız benim için çok önemli. Okuduğunuz için teşekkür ederim. 

Tüm dilekleriniz gerçek olsun :* :)






0 yorum:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler