Aydınlık Bir Cilt İçin Dirty Works




Merhaba arkadaşlar,

Kısa bir aranın sonunda tekrar sizlerleyim.

 Bugün size çook severek kullandığım bir peeling, temizleyici, aydınlatıcı, c vitaminli bir maskeden bahsedeceğim.

Bir maskede daha ne olması gerek bilmiyorum. İkinci tüpte bitmek üzere.








Sanırım bendeki eski ambalajlı olan. Çok bereketli bir ürün. Şimdii gelelim faydalarına. 

Öncelikle kullanım şeklimden bahsedeyim. Ben genelde banyodan önce uyguluyorum. Haftada iki kez. Yüzümü hafif ıslatıp, peeling etkili olduğu için hafif masaj yaparak tüm cildime yediriyorum. Ve boynuma tabiki. Kullanım şeklinde sürdükten sonra durulayınız yazıyor ama ben 20 dakika falan bekletiyorum. Daha sonra banyoda fazla bastırmadan cildime zarar vermeden duruluyorum. Yüzünüz resmen aydınlanıyor. C vitamini etkili olduğu için yüzünüz sağlıklı bir görünüme kavuşuyor. Sİyah noktaları tamamen götürdüğünü söyleyemem ama görünümlerini azaltıyor.


 

Yapısı da görmüş olduğunuz şekilde. Kokusu çook harika değil ama midenizi bulandıracak kadar da fecii değil. 

Bu arada maskeniz azaldığında bitti diye üzülmeyin. Ortadan ikiye bölün ve içindekini bir görün. Neredeyse 6-7 defalık ürün mevcut. 
Dediğim gibi fazla bereketli. Ürünün 12 ayda bitmesi gerekiyor. Zaten bir sene içerisinde haftada iki kez uygulamayla ürünü çok rahatlıkla bitirirsiniz. 

Yeni ambalajını bilmiyorum arkadaşlar. Sanırım içeriği de değişmiş. Ama aydınlatıcı etkisi olan var onu biliyorum yenilerde. 



En kısa zamanda harika bir ürün paylaşacağım.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. 

Sevgiyle kalın :)

Zeyirems.



















5 yorum:

  1. Teşekkürler canım blogun cok güzel takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim kuzum hemmen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar sizi instagramda gorup kesfettim. Cok guzel bi blogunuz var hemen takibe aliyorum ben de bekleriim ☺️

    YanıtlaSil
  5. çoook teşekkür ederim :) bende katılıyorum blogunuza o halde :)

    YanıtlaSil

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler