Bebek cildimi kimlere borçluyum? Tabi ki Nuxe.



Herkese merhaba. Bugün size cildimi nasıl onardım. O baş belası sivilce ve izlerimden nasıl kurtulduğumu ve bunu hangi ürünlerle yaptığımı anlatacağım.

Bundan 5 sene önce sanırım yediğim içtiğimden yada doğru düzgün bir temizleyici ve nemlendirici kullanmamaktan dolayı cildim hem sivilcelenmiş hemde pütür pütür olmuştu.

Artık dayanamayıp bir eczaneye gittim. Önce cildime analiz yapıldı. Daha sonrada bana bir temizleyici nemlendirici ve maske verdiler. Maalesef maskeden bahsedemeyeceğim kendisi o yıllarda bitti ve bir daha da almama gerek kalmadı. Ama şuan hala hem temizleyiciyi hem nemlendiriciyi kullanıyorum.




Öncelikle yüz temizleme köpüğünden bahsedeyim. Nuxe eau de mousse micellaire yüz temizleme köpüğü. Kendisi bir fransız ve telaffuz edilemiyorlar. Önceleri her sabah ve akşam kullandım. Şimdilerde ise yalnızca akşam yatmadan yapıyorum. Düzenli kullandığımda sivilcelerimi kuruttu. Yeni oluşumları engelledi. Ve ayrıca bol bol su içtim. Cildim için yaptım bunu çünkü ben günlerce su içmeden de durabilen biriydim. Şimdi ise günde 2 litre içmeye çalışıyorum.




Köpük formunda ve sabun içermiyor. Sanırım bana sabun içermediği için yaradı. Yıllar önce dove kullanıp daha bir kerede yüzümü mahvetmişliğim vardır. Neyse o günler geride kaldı. Çokta hafif bir gül kokusu var.


Elime ceviz büyüklüğünde almam yeterli oluyor. Bu arada makyajımı da çok güzel bir şekilde çıkartıyor. Tüm yüzüme uyguluyorum. Gözlerimde dahil buna. Benim sanırım 4. şişem bitmek üzere. 
Her akşam yapmam rağmen bir şişe neredeyse 3 ayda bitiyor. Köpük formda olduğu için baya bir bereketli. Fiyatı ise 60 tl civarında. Ben dermoeczanemden satın alıyorum. 

Gelelim diğer güzel nuxe ürünümüze.


Nuxe prodigieuse yüz bakım kremi. %89 doğal içerikli. Zaten kokusundan da anlıyorsunuz. Hoş bir çiçek kokusu var. Hatta çiçeğin adı mavi ölmez çiçek. Paraben yok. Diğer üründe de olduğu gibi. 
Bu nemlendiricinin özelliği hem nem veriyor, hemde yorgunluk belirtilerinin azaltılmasına yardımcı oluyor. Yani yaş biraz kemale ermeye doğru kullanıyoruz bu kremi. Cildi erken yaşlanma belirtilerine karşı koruyor. 


Çok yağlı değil ama su bazlı kremler gibide değil yani hafif yoğun bir nemlendirici. Ben geceleri yatmadan hem yüzüme hem boynuma masaj yaparak uyguluyorum. 



Arkadaşlar o zaman kullandığım maskenin adı da nuxe masque purifiant doux. Yine aynı şekilde parabensiz. Cildi derinlemesine temizleyip gözeneklerimi sıkılaştırmamda yardımcı olmuştu. Dediğim gibi bir kere aldım ve yeterli oldu.  Fotoğrafı aşağıya koyuyuyorum ama kendisi alıntıdır. 


Benim gerçekten işime yarayan yüz temizleme bakım ürünlerim bu şekilde. Nuxe'ün başka ürünlerini kullanan varsa seve seve tavsiyelerini dinlerim kuzumlar. 


Okuduğunuz için teşekkürler.

Sevgiler.

Zeyirems. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler