Rival De Loop Revital Yüz Bakım Yağı






Uzun zamandır kullanıp yorumlamak istediğim bir ürün ile karşınızdayım. 
Kuru ciltli olduğum için elim sürekli böyle yağlara gidiyor. 
Aynı seriden olan Q10 gündüz ve gece bakım kremleri ile birlikte.


Öncelikle kendisinin ne vaat ettiğinden bahsedeyim. Cildin yenilenme sürecini destekler, ve ciltteki su kaybını önler. İçeriğinde bulunan 6 farklı çok değerli 
yağ içermekte.

İnka fıstık yağı, Q10, E vitamini, dağ iğdesi yağı, inka fındık yağı, cupuacçu yağı, soja yağı, macadamia fındık yağı, zeytinyağı ayrıca A ve C vitamini yağı içerir. 
Kısacası bu yağlar cildin pürüzsüz yumuşak ve gergin durmasını sağlar.




Şimdi gelelim 2 aydır kullandığım bu yüz yağının 
bendeki etkilerine. Öncelikle yüzde vıcık vıcık duran bir yağ değil. Ama öyle çokta 
kuru yağ değil. Genellikle gece nemlendiricimden sonra sürdüm. Gercekten yüzümdeki elastikiyeti
artırdı. Cildim daha gergin ve pürüzsüz. Bir ara kullanmayı bıraktım ne olur olmaz diye, çünkü cildim fazlasıyla alerjik ve hassas bu ürünler işe yaradıkça gerçekten seviniyorum fazla para dökmeden istediğim sonuçları alabiliyorum.

Ben aldığımda indirimdeydi. İndirimlı hali yanlış hatırlamıyor isem 14.90 tl civarı idi.

Aklınıza gelen her hangi bir soru varsa yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.


Okuduğunuz için teşekkürler. 
Zeyirems.



















0 yorum:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler