Clinique Even Better Gündüz Kremi ve Göz Çevresi Bakım Kremi



Çook uzun zaman oldu yazmayalı. Ben ve benim saçma sapan ruh hallerim. O arada tabii neler bitirdim neler tükettim. Keşke oturup bir bitenler postu yazsaydım. Neyse bundan sonra yazacağım.
İnşallah tabii :D


Gelelim en son bitirdiğim clinique even better nemlendirici ve göz altı kremine. Bir alışverişimde tester olarak gelmişti. Gerçi öyle bildiğimiz testerlardan değil bu. 7 ml denemek anlamak için gayet fazla bence. Sanırım clinique en bonkör tester veren firmalardan biri. Teşekkürler Clinique :)




Even better'in vaad ettikleri yüz rengini yani tonunu düzeltmek. Ayrıca ciltteki lekeleri azaltmak. 
1 ay boyunca kullandım. Tabiki 7 ml tam anlamıyla faydalanmamı sağlayamadı ama cildimde oluşan lekelerin görünümünü hafifletti. Ben sabahları yüzümü temizledikten sonra kullandım. Yapısı çok kalın olmayan bir krem. 20 faktör güneş korumalı. 


Ürüni alır mıyım bilmiyorum. O kada para vermişken gerçekten tüm lekelerimi yok etmesini beklerim.

Ama gerçekten çok hafif daha yeni oluşmuş güneş lekeleriniz varsa kesinlikle öneririm. Benim lekelerim daha koyu grubuna giriyor.




Gelelim göz çevresi kremimize. O çok çok ufaktı her hangi bir yararını göremedim. Kendisi bir corrector. Makyajdan önce kullandığımda gerçekten etkisini fark ettim.Soğutucu masaj ucu ise şişliklerime iyi geldiğini söyleyebilirim. Eğer derseniz ben corrector için paraya kıyarım alırım o zaman bir şey diyemem. Şaka bir yana her hangi bir düzelme gözlemleyemedim. Ama unutmayın benim kullandıklarım yalnızca tester ürünler. 



Clinique sitesinden aldığım güncel fiyatları şöyle ;

Even Better Cilt Tonu Düzenleyici Gündüz Kremi : 215 TL

Even Better Eye Göz Çevresi Bakım Kremi : 169 TL

Açılışı yaptım umarım ara vermeden yazılarıma devam ederim. 

Bu arada sizlerin kullandığı daha uygun fiyatlı bu tür kremler varsa paylaşırsanız çok ama çok sevinirim

Okuduğunuz için teşekkürler :)






3 yorum:

  1. Gerçekten yararlı olacağını bilsem o paraları veririrm ama bu tarz yuksek fiyatlı urunlerde önceliğim testerlarını deneyerek doğru karar vermek oluyor:) Elinize sağlık<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen kuzum bi anda o kadar para verip almamin mumkunati yok. Bu sekilde evet daha iyi oluyor ama bazen tam sonucu alamadanda urun bitiyor ne yapalim heheh 😊

      Sil
  2. Oldukça pahalı ürünler ama güzeldir mutlaka:))

    YanıtlaSil

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler