Rival De Loop Göz Kremi



Yılbaşı indiriminde daha önce kullanmadığım ürünleri almak istedim. İndirimde alıp sonradanda üzülmemekti tüm çabam :)
Rossmann'ı oldum olası çok severim. Cildim fazlasıyla hassas her ürünü kullanamıyorum malesef.
Göz altlarımda yaşımdan dolayı biraz renk değiştirmeye başladı. Oradaki görevli arkadaş canlandırıp nemlendirir dedi bende alayım dedim.
Bir hafta oldu kullanalı. Nemlendirmesi gayet güzel.



15 ml bir ambalajda. Yazın daha uygun olacak gibi ama göz altınız resmen serinleyip ferahlıyor. Ben makyaj yapmadan öncede kullanıyorum. Daha canlı ve güzel duruyor.



Sürümü çok kolay. Ucu bilyeli olduğu için masajda yapıyor uygularken. Ben ilk defa göz kremi kullanıyorum. Başlangıç için  yeterli olduğunu düşünüyorum. Ama sizlerinde önerisi olursa seve seve okurum arkadaşlar :)



6 ayda tüketilmesi gerekiyor sanıyorum içeriğinden dolayı o da. Vegan bir ürün olması ayrı müthiş ve harika :) Tamamı bitince daha ayrıntılı bilgi veririm canolar. 


0 yorum:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler