Pembeli membeli bir ruj 'Pink Brandy'..



Eveeet arkadaşlar bugün de size bir diğer pek severek kullandığım max factor markasının 825 numaralı 'pink brandy' renginden bahsedeceğim.

Kendisi bence yaz rengi. Gerçi ben pek ayırt etmem yaz kış diye rujlarımı.

Eveeet gelelim bu rujun tatlış rengine :)



Şeftali tonunda yüzünüze sanki ekstra birşey yapmışçasına renk veren bir ruj. Ben yazın bronzken kullanıyorum inanın bana sadece bir rimelle öyle güzel oluyorkiii...


Ben biraz rujları böyle sivrelte sivrelte sürüyorum. 

Şimdiden özür dilerim görüntü kirliliği için :)

Benim 2. alışım bu ruju. Sürümü ve kalıcılığına gelirsek. Tek katta bile istenilen rengi veriyor. 

Ben tabiki birkaç kat sürüyorum. Malum yetmiyor. Kalıcılığı ise orta derecede çok fazla dudaklarınızı yemezseniz yada akşama kadar kalır mı diye sorarsanız malesef o kadar da değil. 



Eğer gerçekten bu tonları seviyorsanız. Bir de malum sevgililer günü yaklaşmakta indirim yapacaklardır sevgili watsons ve gratis ve niceleri. Bir bakın derim. 




Ben de duruşu bu şekilde arkadaşlar :)

Okuduğunuz için teşekkür ederim. 

Mutlu günler, geceler. 

Sevgiyle kalın.

Zeyirems.

0 yorum:

Yorum Gönder

Hakkımda

Fotoğrafım
Instagram hesabım olan zeyirems'in detaylı ürün incelemelerimin olduğu blog hesabım. Instagramdan farklı şeylerde paylaşacağım takipte kalın :)
Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

İzleyiciler

İzleyiciler